FILM BIO TV

SHU LU LU !
nu börjar det lukta blöt hund och dans . Var precis ute i ösregnet och dansade och hoppade med Zudden . Ibland är regnet så härligt ! Efter en mini-kiss-promenad blev jag genast sugen på ett hett bad .. frågan är om Morgan kan lista ut min, för tillfället, (näst) högsta önskan ?!!
WE WILL SEE (;

vi kollade nyss på män som hatar kvinnor, och om jag får säga det själv, så är det nog den bästa svenska filmen jag vet. Den ÄR bra. Första gången jag såg den var väl för ett halvår sedan . typ . i vansbros biograf tillsammans med johanna mamma och mirja . K-A-N-O-N

Förresten .. den 26 aug (tror jag, enligt reklamen på TV) är det bio-prämiär på den nya BECK-filmen . Den vill jag se !
Har ju kvar ett presentkort på SF sedan en liten tid tillbaka, så det kan ju komma väl till pass dåra (;

"EN VARA, ELLER VECKANS KORT-VARA ?" haha ICA-reklamerna får man väl aldrig nog av ?

Åh . ja . en bra fredag , som sagt . Ha en härlig natt !
Hellooooooooooooo Belloooooooooooooooooooo


YRA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nes, den är den bästa svenska filmen som finns!

Hörru, hur blir din skolgång? PöözzZzZZz

2009-08-22 @ 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0