FREDAGSMYS

Dagens sysslor:
- Skogspromenad med Zelda Zudden Morgan & Anna Lena
- Köttbullar + sill + ägg + potatis = bra påskmat i augusti
- Titt på lägenhet nr 2 . Lägenhet = fixad
- Ostbågar och rött vin med Mow & Zud

Har även tittat runt lite på färger , möbler & tyger . Det finns så mycket idéer i min hjärna så att jag knappt kan tänka på något annat. Måste börja arbeta ut min kreativitet praktiskt . NÅNGÅNG - innan jag blir galen . Eller helt sömnlös .



Har i alla fall varit en bra dag . Det börjar liksom hända grejer .
& jag är kär .
Gud, vad mitt liv blinkar i vackra färger !

Nä nu är det dags för fredagsmys .. CIAO


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad fint du skriver, jag blir glad av att läsa!

2009-08-23 @ 00:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0