Kråksång och Tråksöndag

ELU !
hehe mow

Sitter och lyssnar på kråksånger .. ja Promoe alltså :) Tänkte lägga in albumet på Morgans mp3 som jag ska få låna nu när jag åker till Järna. Är så tråkigt att åka tåg och buss ensam.
Är oxå ensam här hos hans mami och väntar på bussen. Den går väl om en timme ungefär.

Ute satt det en tant på en bänk. Hon påminnde mig och den starka tanten i Madagaskar 2, som vi kollade på igår kväll. Vi tittade även på Den Lilla Sjöjungfrun Ariel .. var så längesen jag såg den, så jag tyckte det var dags att se på min favorit-Disney film igen.









Har för dagen planerat att titta igenom mina grejer, som jag haft i mina tidigare lägenheter och boenden, när jag kommer hem. Det ska bli roligt att hitta lite grejer, som man tyckt mycket om. Och om jag har tur hittar jag saker som jag glömt bort att jag hade! Dags att fixa lite, för vi kanske får lägenheten väldigt snart!!

Ikväll ska jag försöka träffa Elle oxå, om hon kommit hem från Ludvika. Hoppas!
Och så ser jag såklart fram emot att träffa mina små syskon :)

Om det är någon låt jag inte gillar på Promoes album Kråksången så är det Svennebanan. Annars är plattan en stor tumme upp!

Jag vill inte kasta bort min lilla tid, så jag går och packar nu.
Och jag vill passa på att säga: Lev nu!

Ciaoo / Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0