Lite av dagen

Gick upp extra tidigt idag för att titta på Ken Ring live på TV4 med låten Ber En Bön. Det var riktigt fint faktiskt och jag tror inte att det var så många som kunde hålla tåren inne. Lite senare spelades oxå låten Nu Måste Vi Dra och det var oxå bra !!

Så efter Ken och lite Kaffe tog vi en promenad med Zudden . Jag blev lök och det var ju skönt .
Annars har vi inte gjort så mkt .. lagat pannkakor med chokladsmak och städat lite .


"Jag känner mig mest uttråkad . Eller det känns som att du ligger i sängen och jag sitter i soffan ."

Som en guldfisk.

Jag börjar oxå bli sugen på kaffe.

Idag ska jag sluta snusa. Jag ska bli nikotinfri, tänkte jag. Jag är lurad av nikotinmonstren. De tror att jag behöver dem. Ingen behöver dem egetligen.
Imorgon ska jag åka 10 mil bort. Eller tillbaka. Vad vet jag.

Puss Bello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0