Panta mera !

Nu är jag tillbaka .. efter ca 26 timmar från min baby . Det är skönt att vara tillbaka , som Petter brukar säga .
Det har varit några bra och några dåliga timmar i Järna . Men mest bra ! Min syster är bäst så det har ju vart rätt gött faktiskt ..
När jag kom tillbaka till Morgan hade han "lagat" potatisgratäng .. mm .. gott !
Snart ska vi ut och busa :) hehe
Och imorgon blir det eventuellt en resa med min familj till Alingsås/Göteborg . Det vore kul ! Får full si då .

Föresten kom jag på en bra idé på bussen hit .. att höja panten !! Då vill fler panta och kanske till och med strunta i att köpa den där giftiga Fantan .. Miljö- och hälsovänligt !
PANTA MERA


Tack för flätan, Morgan .
hahaha / Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0