MONDAY

Äntligen måndag ! En skön, sista, ledig vecka har jag framför mig. Det har varit en soft dag med en del utklarat.
 Igår var vi och tittade på lägenheten, nyrenoverad och fin. Det var dock en före i kön, så jag tvivlar på att vi kommer få den. Jag tänkte att vi kanske äntligen kunde få lite nedförsbacke, men jag antar att vi bara får hoppas.
 Vi har lagat god mat och efter en varm dusch upptäckte jag åskan här ute. Jag tycker det är mysigt med åska och regn ibland, men det tyckte nog inte krukan i fönstret som hoppade ut.


________________________________________________
OBS! Skattesänkning planeras inför nästa år. Bra eller dåligt?
Lönetagare kan konsumera mer .. kommer det leda till fler jobb i samhället?
Eller borde de som faktiskt har jobb, betala mer skatt? Det finns ju så många arbetslösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0