Don i Järna

Helu . Det är en vanlig torsdag i augusti . Det dåliga är att jag ska åka till Järna om ett litet tag .. och min mow ska inte med .
 Lär ta itu med lite saker .. lägga in några hundralappar på kontot, som jag tydligen lyckats gå väldigt mycket minus på under semestern till Gbg/Malmö/Köpenhamn .. sen ska jag hem och städa och rensa ur garderob och vind. Inte nog med det så ska jag hinna hjälpa mamma att klä om två fotöljer, som mamma redan målat om trä-armstöden på.
 Får väl se om jag hinner med allt detta på en eftermiddag/kväll. Måste träffa mina bästisar oxå! Det sjuka är att det har hunnit gå nästan tre veckor sedan sist, vilket är oacceptabelt. Och skamligt. Min sommar har verkligen gått fort! Men den har oxå varit helt underbar.
 Och den är inte slut än .. om man ska tro på det som skrivs och sägs så ska det ju bli en riktigt skön septembermånad oxå. Får väl hoppas på det!

Nu ska jag packa väskorna och byta om.
Ha en bra dag!


ISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0