fiksa krejer

Hey ba be ri ba .

Ett litet tag sen nu . I söndags hittade jag i alla fall massa gulligt porslin i mina lådor . Och Morgan hade fått tag i lite tallrikar, koppar ..m.m.. ! och en underbar bordsglaslampa hos sin mormor.

Kvällen spenderade jag med Elisabet och vi planerade lite inför Sofies överraskningsfest. Hon fyller ju 20 år nu på måndag. Fast hon vet om att hon ska firas, men några närmare detaljer tänker vi inte berätta om.
Träffade även Steffie !

Under måndagen fick jag sällskap av Elisabet till skolan, där jag pratade med några lärare och fick lite mer klart för mig hur jag ska arbeta i höst. Det kommer bli mest hemarbeten och om jag behöver hjälp så är det bara att komma till skolan. Jag känner att det kommer bli mycket bättre att plugga hemma, kommer ha lättare att koncentrera mig.
Efter en kopp kaffe med Elle, gick vi och till Håkanssons och åt kyckling/curry med lillasyster. Sen vid halv fyra tog jag och Marielle en buss. Skönt att komma tillbaka till Falun och gosa med Moggeman.

Idag ska vi f-i-k-s-a lite grejer som vanligt .. och imorgon, mina damer och herrar, får vi flytta in!

ASSÅ MORGAN HAR DAMP ! nu drog han ut internet bara för att han har tråkigt och för att jag inte ger honom uppmärksamhet . Pokerfacet spelar ändå baa poker hela tiden , och då är det jag som inte får uppmärksamhet.

Nu ska vi åka hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0