a new day , 17 aug 09

I think I'm a little bit in love with you

Kollade på "Dom kallar oss artister" igår kväll , och då fick man följa med Lykke Li till LA och se lite av hur hennes dag kan se ut.

Det är nu en ny vecka, vilket jag inte ser fram emot speciellt mycket. För jag har varit så glad över den här helgen och hela mitt sommarlov. Nu när skolan börjar igen (för min del på onsdag) så blir jag bara stressad. Eftersom jag inte hann med allt skolarbete förra året så har jag nu valt att gå en sjunde termin på gymnasiet, så att jag kan få gå ut med lite bättre betyg.
Jag har, under dessa tre gymnasieår, tappat intresset helt för att plugga. Det kanske inte är så konstigt med tanke på allt som hänt .. men tack vare bl.a. Morgan så har jag blivit inspirerad att satsa lite hårdare den här hösten och ta mig ur det här ångestfyllda träsket. Om jag blir klar med det här nu så kan jag börja leva sen. Det ser jag fram emot.
Att leva

Natten till idag har varit fylld av konstiga drömmar. Det var skönt att vakna. Har längtat efter en ny dag.
Idag kan vi göra vad vi vill!
Jag är ung, kreativ, glad och tillsammans med en dröm. Det är mysigt sensommar-höstigt ute och vi kan göra vad vi vill för att vi är oss själva och inga andra.
 Tack för min fina dag


HELLO BELLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0