Beroende

Jag har inte bajsat sen i förrgår, så nu har jag blivit påtvingad ett piller, Dulcolax. Därefter en kopp kaffe.
 Anledningen till dagens huvudvärk måste därmed ha varit : kaffeberoende. För efter några klunkar blev jag genast bättre.
- Åh, nej ! Det som inte fick hända har hänt !
 Iofs inte så konstigt med tanke på att jag under en längre period, den senaste tiden, har startat dagen med en kopp kaffe. Men när min frukostkompis gjort kaffe på morgonen så kan jag inte vänta tills efter frukosten för då hinner det kallna. Jaja. När man slutar med nånting börjar man med något annat.
 Sluta röka = börja snusa
 Sluta sova = börja dricka kaffe
Osjälvständiga individer. Eller "osjälvständig period" skulle jag vilja kalla det. Alla hamnar vi i psykiska knipor.



Nej fuck beroende. Det är bara en inbillning och vana som människan har skapat själv.
 En påhittad ursäkt, som funkar bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0