Summertrip

Sitter i Suzz gröna soffa hemma hos Morgans mamma . På golvet ligger Zudden i solskenet och på balkongen sitter Morgan och blundar .
 Om en och en halv timme går bussen in till stan - Borlänge - Dala-Järna . Där möter mamma, Nalle, Marre och Leon upp oss och vi fortsätter resan i bil till Alingsås . Vi ska bo i en lägenhet, som vi ska få låna, ovanför min mosters parfymeri . Mysigt !
 Imorgon åker vi till Göteborg och kollar in Lotta som är på Liseberg, precis som jag och Morgan gjorde tidigare denna sommar . Hoppas vi får en bättre plats den här gången :) Och så får vi förhoppningsvis träffa min bror där i Gbg också .
 På onsdag åker vi hem igen, så vi får se vad vi hittar på under tisdagen och onsdagen .
 Ska bli skönt med en liten semester med syskon och kusiner .

Nu ska jag gå och sminka mig .. !


Ciao .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0