Sunny day

För första gången på länge vaknade jag före Morgan ! Så smög jag upp och satte på kaffet . Tänkte fixa frukost på säng , men så vaknade han innan kaffet ens kokat färdigt , så det får väl bli en annan gång . Jag är i alla fall stolt över att jag kom upp först för en gångs skull :)

Min söta Elle ringde precis och det var kul att prata lite med min prinsessa !
Nu ska jag försöka ta tag i lite saker , söka jobb och försöka få in lite pengar så att jag kan överleva i vårt rätt så tuffa samhälle . Det kommer väl dock bli svårt att få något jobb här .. men det är väl värt att försöka .

Idag ska vi åka och titta på en lägenhet . Spännande !



Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0