God morgon otur ?

Det är alltså fredag den trettonde idag.
Ja .. min dag verkar faktiskt inte ha börjat så bra. Lite missförstånd mellan människor och nu hicka non stop.

Sitter och tittar på Efter Tio, de pratade presic om Kissie. Gud, vilken brud asså! Tycker det är riktigt pinsamt att hon är en så "stor" bloggerska. Det är väl kanske inte så konstigt att folk tycker det är kul att läsa hennes blogg, för man kan verkligen skratta mycket åt hennes patetiska åsikter. Samtidigt är det riktigt synd om henne. Även om Alexandra inte är Kissie i verkligheten, så är det nog något som inte är rätt ställt, när man vill skylta med denna dumhet och se ner på andra människor så mycket som hon gör.
Jag tror absolut inte att det är bra självförtroende som ligger bakom allt detta.
Det finns olika sätt att bearbeta sitt självförtroende på, men jag tror inte att hon kommer så långt på sitt. Mer än ekonomiskt.. hon blir väl känd, men knappast omtyckt.
Och stackars alla små "fans", 13-åringar som inte kan nå upp till hennes ideal.

Well .. det är fredag den 13:de och då ska jag skriva om deprimerande saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0