heisi

Sitter här hemma i min ensamhet och lyssnar på lite svensk raggae, som Kultiration, Ras Cricket .. riktigt bra.
Känner att jag behöver lugna ner mig en liten stund. Börjar få ryggvärk, som vanligt när jag håller på ovanligt mycket. Redan tant och inte ens 19. Städat hela förmiddagen. Finns inte många fler alternativ när man ska få besök av så fina tjejer och killar.

Ute tycker jag att det är fint, grått. Konst på nåt sätt. Trädstammarna, lägenheterna, himlen. Grått. Inifrån vår lägenhet ser det fint ut iallafall. Kanske för att det är städat.

Time to work. Har en hel diskbänk att tömma.


Två tanter som är på väg för fullt med Stina&Johanna ?

purre krame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0