... men jag är trött

...  så det är dags, eller kvälls, att gå och lägga sig. Men enligt mitt schema som jag har lagt upp inför kvällen så ska jag se på film. Tittade på Saw 6, men den var faktiskt inte så bra. Så nu ska jag titta på Förortsungar istället, för den tycker jag är bra. Ibland kan man kolla på samma film, flera gånger. Igår tittade jag faktiskt på Heartbreak Hotel två gånger .. eh hehe :)

Håller på och hänger upp alla vackra rosor jag fått i present, på tork. Fick en bukett av M (min Man) och en av M (mamma). Jag brukar inte gilla torkade rosor, och egentligen vet jag inte varför det skulle vara annorlunda nu. Men den här gången binder jag ihop rosorna tätt intill varandra, som små bröllopsbuketter. Det ser så romantiskt ut.
Jag älskar verkligen rosor. Och dom jag fick av M doftade ännu godare än någon ros jag fått förut.
Synd att jag är så förkyld nu.

Men usch .. nu känns det som att jag har spöken här inne. Och jag ska sova ensam inatt. Det där ljudet, som jag nyss hörde, får mig inte att känna mig trygg.
Inbillar jag mig att det luktar rök?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0