saturday-bad-luck

lite försovning på grund av mr.Don't Care. Jag lagade havregrynsgröt, men tiden var knapp. Så vi skyndade oss allt vi kunde för att hinna med bussen till Järna MEN efter en stunds letande efter ett litet kontokort så såg jag hur bussen åkte förbi vårat fönster. Jaha.
Nu får vi vänta tills klockan blir fem i tre.

Mamma som sitter där hemma och väntar på oss och jag som sett fram emot att få äta mammas goda mat.  Det får bli ikväll istället. Innan bussen blir det presentshopping och solning. Nej, tack - jag vill inte förstöra min hy!

Imorgon är det julskyltning, och då hoppas jag på att få träffa några roliga kompisar. Sen kanske jag måste vinka av min livskamrat .. för på måndag borde jag vara i vansbro .. hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0