Wonderful World

Min dag har varit så fin, fastän den har varit grå.
Började dagen med först frukost med gubben, sen tog vi sällskap ut och sa: Hej då! och gick åt olika håll. Jag tog en promenad runt sjön, denna svarta morgon. Vad mörkt det är hela tiden! Som att promenera mitt i natten, blev läskigt i skogen.
Sen ringde M's mormor och sa åt mig att skynda mig ut, hon skulle åka om tio minuter och hämta mig, för vi skulle köpa en lampa. Jag skyndade mig på med kläder och gick ut. Fick vänta i kylan ca 50 minuter. Kom på att hon bor 40 minuter bort!!

Yeye, det var värt väntan för vi hade det riktigt roligt på stan! Och nu är vårt golv fyllt med nya julklappskassar a la mormorn. Gardiner, gardingstång, taklampa, sittdynor .. Ojojoj :)
Sen drack vi kaffe och fikade wienerbröd.

Nu ska jag städa undan i rummet, diska köket och börja laga mat, för snart kommer mannen hem och gör mig ännu lyckligare! Så då tänkte jag ge honom nåt falukorvigt i utbyte.

Ooh. Puss!


Mitt lillla barn . aww. I Malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0