do me

Det suger att vara jag idag!! Solen lyser, allt är vackert .. jag borde plugga, städa, handla, baka.


hallongrottor ..
som du vill ha.
Men om du ska toffla för chefen, känns det som att du .. förtjänar extra stora och goda hallongrottor.

Hade planerat en tripp till Lagerhaus, för att köpa den där "ljuvliga" termosen som jag såg där igår. Men eftersom min rena lathet tog över min dag så har jag inte fått något gjort alls idag. Men idag tycker jag inte synd om mig själv.

Lyssnar på P3, din gata och fick höra en bra låt:
Serani - No Games

Vad är det i min kropp som säger NEJ ?
Att jag inte ska gå och handla, eller att jag inte pallar städa.
Nu slog det mig, brist på näring. Kanske ska äta något .. men det är inte roligt att laga mat ensam, om det dessuton bara är jag som ska äta.

Hm . Kanske ska börja med lite meditation.

Yeh, ciao so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0