HEJ

Solen lyser och jag har äntligen lite framtida planer! Inte inför någon längre framtid men för helgen. Imorn åker jag till Borlänge, möter upp Elisabet där, sen åker vi vidare till Sofie i Ludvika. Vi tänker ta en titt i stan, fika Sofie's hemgjorda bröd och titta på hockey. Känns riktigt kul och ser fram emot en hel dag med mina underbara barndomsvänner.
På lördag kväll har jag och Morgan blivit bjudna på fest, och samtidigt har Elin och Hanna en liten avskedsfest samma kväll. Så jag får väl kombinera kvällen på något vis.

"Vi har inget toapapper, så jag får lov att torka mig med cigaretter"
Isabelle till Sofie 1 oktober 2009

 

OBS! Jag röker inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0