Nordanåker, idag och då

Vaknade tidigt och lycklig idag. Har ätit frukost och ska nu gå över till make och hår.
Har fixat ett litet sminkbord, men min stora spegel på. Gud vad längesen jag sminkade mig!

Ska säga hej till Marielle, mamma, Nalle och så kanske Elisabet om hon är hemma. Det blir alltså en tur till Järna idag istället. Då kan jag passa på att ta med mig min varma kappa hem. Hösten är verkligen här!

Det kanske är dags att vakna, har nog hållt mig lite isolerad sedan slutet av sommaren, men nu är det snart november och min födelsedag! Med isolering menar jag inget negativt. Jag är så lycklig här inne i lägenheten. Men man missar så mycket av det där ute!

Måste hälsa på mina vänner mer. Synd att vi bor så långt bort ifrån varandra. Tänker på Sofie & Elle, vi alla tre bor på olika ställen. Vi som aldrig haft problem med att träffas, eftersom vi alltid bott ca 100 meter ifrån varandra.

Vänskap är vackert

puss

Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0