Prinsessor och soldater

Lika bra att leka bra
Hon vill va det bästa
Hon säger "du är soldat och jag prinsessa"

Det finns inga prinsessor mer. Kan vi sluta leka det ?
Det finns inga soldater mer. Kan vi sluta leka det ?
Och hon slutar le

Jag är ett monster, jag är ett monster.
Men jag kände att jag måste.


Det är värt att leva
Det är värt att leva

du var soldat och jag var prinsessa men du försvann ut i krig och jag blev ensam i mitt torn. jag väntar på dig än. ge inte upp för du kan bekämpa draken om du samlar kraft. när jag var liten grät jag hela tiden. men du sa att det är värt att leva, det är värt att leva. dom är monster, dom är monster och vi kände att vi måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0