Ugly today

Fett klängpläck och kroppen är ren.
Känner mig så ful denna morgon. Och det är jag också. Sliten som ett djur.

Tack Elisabet, Jonna & Anna.
Igår kväll blev en impulskväll. Det var inte alls meningen att jag skulle på den där överraskningsfesten, men det var roligt så jag ångrar mig inte.
En livrädd födelsedagsunge och massa som står henne nära. Men vart kommer jag in i bilden? Jag har iallafall träffat henne. Jag vet vem hon är.
hihi
Bussen ner till stan pratade jag mest med Morgan. Inte i telefon, utan IRL. Vi satt brevid varandra på bussen. Fattar inte vart han kom ifrån. En tragedi uppstod dock där på bussen. Vet inte om jag vågar uttala mig om vad, men det var något som fick mina vänner att hoppa av en hållplats tidigare.

Vid torget stod en missionsbuss som vi satt i, Elle, Morgan & jag. Där fanns bullar och saft och intresserade vuxna.


Är jag vuxen?
Fyller ju 19 om en vecka. Då är man väl vuxen? Eller? Vad är det egentligen. Att man är färdigväxt? Ska jag alltid ha storlek 38 på mina skor? Ska jag inte bli fetare? Det vore väl skönt om det åtminstone kunde sluta här. Fettväxten alltså :) Fnissigt..

Jag och Morgan begav oss hemåt. På gående fot.
(det tog väl en sisådär 45 min med klack)

Det här är Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0