Vackra höst, idag blir en fin dag

Jag sitter i vår säng och inväntar, planerar och ser fram emot den här dagen.

Först på listan: Frisk dusch!
Sedan ska jag kliva in i vår gigantiska garderob och välja ut något passande inför vår glammiga kväll i Nordanåker med the Green Queens och Pink Ladies.

Innan vi anländer i D-J (taxi Kock) så ska jag möta upp Sofie, på kanske en kopp i Kupolen, och sedan möter vi upp Johanna där omkring. Hon fixar med körkortet och då får vi andra hålla tummarna så länge!
Men det blir dock Anders som kör, om jag förstår rätt. Kul!

Så, nu ska jag underhålla det nystädade badrummet.
PUSS !




















Hemma hos Sofie / Nordanåker .
Ibland skapar man vackra ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0